Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012

SUZUKI V-STROM ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ, ΤΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ!

Μετά από πτώση -στο πλάι- με κάποια(!?!) χιλιόμετρα....
Τι προσέχεις και τι βάζεις σίγουρα στην δήλωση, πέρα από τα σπασμένα που φαίνονται αμέσως (όπως ζελατίνα φαίρινγκ, φλας μπροστινά, λεβιέδες τιμονιού κ.ά)...


ΜΠΡΟΣΤΑ:
  • τιμόνι... (σίγουρα "παίρνει" σε παραμικρή πτώση).
  •  χούφτες... (πάνε σετ, κράτα την καλή που δε γρατσουνίστηκε, θα χρειαστεί. Μαζί με τις χούφτες θα δεις και το έξτρα λαστιχάκι που καλύπτει τη ντίζα συμπλέκτη στην άκρη της μανέτας --> τη φυλάς, δεν πουλιέται χώρια!!). Σημ.: αν τύχει και πέσεις από δεξιά, μπορείς να παραγγείλεις μόνο τη μία, από το 1000άρι, που πουλιούνται χώρια!!
  • αντίβαρο, σίγουρα στράβωσε η βίδα από τη μεριά που έπεσες... (δεν πάνε σετ, κρατάς το παλιό και θα σου λείπει μόνο η βίδα που αν δεν έχει σπάσει ισιώνει... άσε που βρίσκεις και στο εμπόριο..).
  • μπροστινό φτερό... (αν έχει χτυπήσει, αντικατάσταση. Κρίνεις αν θα κρατήσεις το παλιό για βάψιμο).
  • πλαϊνά πλαστικά κάλυψης τεποζίτου... (τα ζητάς πλήρη, με το χρώμα τους και τα σήματα και γραφικά. Κρατάς τα παλιά για βάψιμο αν δεν έχουν σπάσει. Προσοχή τα σήματα πάνω στα πλαϊνά του τεποζίτου είναι πανάκριβα! αν σγαρλίστηκαν ζήτα αντικατάσταση...).
  • αν έχει σπάσει κάποιος από τους ποδο-λεβιέδες -συνήθως ο αριστερός-, τους βάζεις... (και οπωσδήποτε κρατάς τον σπασμένο της ταχύτητας και κάνεις πατέντα με αλλενόβιδα στο κέντρο του λεβιέ, θα δείξω πώς).
  • μαρσπιέδες, αν έχουν στραβώσει... (κρατάς τους παλιούς και κυρίως τα λάστιχα που πατάς πάνω).
  • αν έχεις προστατευτικά πλαϊνά κάγκελα Givi (τα ψηλά που καλύπτουν και τα πλαϊνά πλαστικά), βάζεις το μάστορα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μπροστά στον εκτιμητή ζημιών να λύσει πλαϊνό πλαστικό --> συνήθως λακουβιάζει από μέσα το τεπόζιτο, ενώ το πλαστικό τη γλυτώνει από το κάγκελο!!
  • από εκεί και πέρα, έχουν πέσει λάδια μέσα στο κουτί του φίλτρου!!! αν καταφέρεις τον εκτιμητή, ζητάς αλλαγή φίλτρου (και αν είσαι μάγκας βάζεις BCN μακράς ζωής που δεν αλλάζει ποτέ, αλλά προσοχή δεν φυσιέται, μόνο πλένεται!!!).
ΚΕΝΤΡΟ -ΠΙΣΩ:
  •  ελέγχεις για πλαϊνά πλαστικά και όποιο έχει σγαρλίσματα ζητάς αλλαγή... (εννοείται κρατάς τα παλιά και τα βάφεις, μπορεί να χρειαστούν!!).
  •  ελέγχεις πίσω προφυλακτήρα, πίσω μαρσπιέδες και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κεντρικό στάντ!! Κεντρικό σταντ και πίσω μαρσπιέδες έχουν την τάση να στραβώνουν μετά από γερό πέσιμο. Οι μαρσπιέδες στραβώνουν και τις βάσεις στήριξης στο σκελετό (παίρνουν όμως ίσιωμα με λίγη προσπάθεια)!! Ό,τι είναι πειραγμένο,  ζητάς αλλαγή...(Σημ.: το κεντρικό σταντ πωλείται σετ μαζί με τη βάση του και είναι καλό να αλλάζεται ολόκληρο. Μέσα στη συσκευασία θα δεις και τον μακρύτερο αποστάτη τριβής που βιδώνει κάτω από το αριστερό μαρπσιέ, καθώς και το λάστιχο απόσβεσης για να ακουμπάει δεξιά το σταντ μαλακά στο σκελετό. Αν τα δικά σου είναι ο.κ., τα φυλάς...).
  • Κάγκελα για τις βαλίτσες, μπορεί να έχουν στραβώσει... (βάλε τις βαλίτσες πάνω να δεις αν κάθονται συμμετρικά και σωστά...).
  • πίσω σχάρα, αν... (η σχάρα -η μαμίσια- στοκάρεται και βάφεται, ακόμα και αυτή που δείχνει σαν αλουμινένια!!).
  • τα πίσω φλας σίγουρα, αν χτύπησαν... (προσοχή μετά το '06- '07 έχουν αλλάξει οι βάσεις τους από μέσα, κυκλοφορούν μόνο τα καινούργια, αν έχεις παλιότερο μοντέλο χρειάζεται πατέντα χρησιμοποιώντας τις παλιές βάσεις μέσα από το πλαστικό και την παλιά συνδεσμολογία...).
  • έλεγξε το καπάκι της εξάτμισης (ναι το διακοσμητικό... τα νικελένια θέλουν άλλαγμα, τα βαμμένα γίνονται)... τα πλαστικά καλύμματα -πριν το τελικό- της εξάτμισης άλλαγμα, αν έχουν χτυπήσει...
Ένα ευχαριστω στον Στάϊκο Ρόμπολα (Barbacool) που έγραψε αυτό το κείμενο. Ο ίδιος έχεις ταξιδέψει σε πολλες χώρες του εξωτερικού Νότια και Ανατολικά και έχει μεγάλη πείρα αλλά και αγάπη στις μηχανές!

Δεν υπάρχουν σχόλια: